Els alumnes de 4rt d'ESO de l'Institut Ribera del Sió sabran avui el resultat de les proves d'avaluació que van fer fa uns mesos i que serveixen per avaluar el grau d'assoliment de les competències bàsiques al final de l'etapa obligatòria en llengua catalana, llengua castellana, primera llengua estrangera i matemàtiques.
Sentim a l'alumne Marc Puigpinós, que opina que les proves són adequades al nivell que s'imparteix en el cicle: "M'han semblat que eren adequades al nivell, pot ser fàcils, però com que hi ha diferents, són competències bàsiques i han d'estar a un nivell per tothom. La d'anglès sembla molt fàcil, és un listenning, comprensió escrita, i una redacció".
Sentim també el testimoni de Mariona Escolà, qui creu que les proves no són necessàries pels alumnes: "Per nosaltres crec que no són necessàries, perquè amb les notes que treus ja veus com vas. Però perquè la Generalitat sàpiga el nivell, doncs potser sí". Recordar que aquestes proves van ser fetes per més de 66.500 alumnes de tot Catalunya, dels quals gairebé 3.500 estudien a la província de Lleida.
